September 21, 2012

Konvokesyen's Day

Alhamdulillah...
Tiada kata yang dapat diucapkan, lepas 3 tahun bertungkus lumus dengan segala lecture, tutorial, assignment, quiz, test and so on. Meleleh2 air mata + air hidung setiap kali nak hadap quiz, test and exam. Risau + takut + stress dan bermacam2 perasaan lagi. Risau xdapat grad on time and kena extend/repeat paper. Sebab most of the subject adalah killer subject (budak genius lain citernya ye, untuk kak.ti yang tak berapa nak genius ni lain pulak citernya). Akhirnya dapat juga grad with Bachelor Of Applied Science (Chemistry).

Thanks family for the fresh roses

Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah
Syukur dengan segala rahmat dan kurnia Nya.
Terima kasih Ya Allah kerana selalu ada bila aku tak ada tempat untuk mengadu.
" Allah Is The Best Listener "

Thanks to family for coming

To Family...
Terima kasih yang tak terhingga untuk segala pengorbanan kalian samaada dari segi masa, wang ringgit, kasih sayang dan banyak lagi dari kecil sampai la sekarang. Especially both My Dad and Mum. Banyak sangat! tak terbalas!

Me and My Dad
Me with My Mum
My lovely sis and Me
Terima kasih juga untuk semua tenaga pengajar yang banyak bagi tunjuk ajar dan nasihat. Semoga segala tunjuk ajar dan nasihat tersebut dapat dijadikan pedoman pada masa akan datang. In Sya Allah...
Teachers and Lecturers:
Sek. Keb. Kg. Besut
Sek.Men. Keb. Tg.Ibrahim
Kolej Matrikulasi Pahang
Universiti Sains Malaysia

My best buddy 

To My Lovely Friends:
Terima kasih untuk semua moment yang kita kongsi bersama. Terutamanya kawan2 di Usm. Menangis dan gelak sama-sama. Kak.ti la orang yang paling banyak nangis rasanya bila xda idea nak buat asignment. Ingat lagi time asignment C++. lucu bila ingatkan balik. hahaha.
Thanks to Tia, Zue, Ratna and Adi:
 Coursemate yang selalu support kak.ti bila kak.ti down and memberontak nak tukar course tapi xdapat. Selalu tolong kak.ti bila ada assignment. hahaha. Lepak sama-sama before lecture mula. Selalu makan dekat Kafe DK sama-sama. Selalu buat kak.ti gelak sampai sakit perut. Hahaha. Terima kasih korang...
To Izan Nims and Cik kin:
Terima kasih juga untuk masa yang kita kongsi bersama. Lepak sama-sama dekat queensbay mall tengok kapal terbang/cicak terbang kata Izan. hehehe.Lepak Batu Feringgi + Tasik Mengkuang + Komtar + Sungai Sedim and banyak lagi.

Lastly congrat for our konvokesyen!

" surround yourself with people who know your worth.
you dont need to many people to be happy,
just a few real ones who appreciate you
for exactly who you are. "
© Healthy . Beauty.... | Blogger Template by Enny Law